hei vain,

Reippaasti blogipäivitys reilun puolen vuoden jälkeen. Ehkä vähän laiskottelua, mut oon myös ollu tosi kiireinen, oikeesti!

Sitäpaitsi muistin just kirjotettuani tämänkin kirjoituksen jo kerran ja hukattuani sen tallentamatta bittiavaruuteen, että miks tää blogin päivitys on vaan niin yksinkertaisen vitutuskäyrän nostattavaa. No, jos tästäkin kadotuksesta taas oppis jotain.

Eli viimiset puoli vuotta olen viettäny Saksassa Lüneburgissa vaihdossa. Tällä hetkellä olen Lahessa käymässä, mutta tossa keskiviikkona lennän takasin Saksaan jossa kaikki mun kamat vielä on ja torstai aamuna jatkan matkaani Hollantiin. Siellä sitten ois tarkotus olla seuraavat puoli vuotta työharjottelussa. Sitä odotellessa.

Kai tähän on pakko kommentoida mitä Suomessa on muuttunu viimisen puolivuoden aikana kun olen ollut poissa.

1. Ray automaateilla voi pelata nykyään myös kortilla!

2. Ilolato on kalliimpi kuin muistinkaan, jopa narikka maksaa nykyään 2,5€ entisen 2 euron sijaan.

3. Tyypit, tääl on talvi! Ei ollu elokuussa ku lähin.

4. Uusia tuotteita, varsinkin pandan 'ime ite' -lanseeraus hämmästytti

 

eikai tässä sen kummempia, yritän päivitellä useammin.

 

Lare